Mijn lieve volgers

woensdag 15 juli 2015

Hoera een...baby xx

Goedemorgen lieve bloggertjes ............................
Hier even iets geheel anders gemaakt een babykaartje voor mijn
lieve buuff , die afgelopen zondag bij mij aan de deur kwam met
onverwachtse weeen ,of ik haar man ff wilde bellen omdat haar ...
beltegoed net op was. Schrok me te pletter maar natuurlijk wilde
ik dat doen,binnen 5 minuutjes was hij ook thuis hij belde degene
op die dienst had,ze kwam ook en binnen 2 uurtjes was de baby 
geboren. Een meisje en alles gezond als een visje. Wat een ppffttt
belevenis op de zondag zeg ,gelukkig alles goed afgelopen hoor .
Het is een eenvoudig kaartjte geworden met een overlay die ik heb
geborduurd een lief plaatje in de midden ,dacht dat dit wel kon zo.
Gelukkig ben ik ook van de schrik bekomen zeg xx
Dus een kaart met een verhaaltje ditte.


Bedankt voor je bezoekje en liefs van Epie 

6 opmerkingen:

  1. Leuk met die voetjes!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Adorable card...Thanks for joining Brown sugar challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel lief kaartje heb je voor je buufje gemaakt Epie....wat een belevelnis.als de bevalling met zo een sneltreinvaart gaat....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute...
    Thanks for joining us at Brown Sugar this week for our "Baby" challenge!!!!
    Anna Dt

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Beautiful... Thanks for joining us at Crafty Friends. Hope to see you for our next challenge. Good Luck.
    Hugs Diane Louise x

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/