Mijn lieve volgers

zaterdag 18 juli 2015

Summer Holiday


Goedenmiddag bloggertjes ......................
Weer tijd vandaag voor een vakantie kaartje met een plaatje
van Amy's Design , blauw karton ,en een doily op achtergrond
Het is even weer iets anders dan anders en deze kan ook mee 
doen met verschillende challenges , vandaar dat ik er eentje doe.
Genieten jullie ook zo van dit prachtige weer ik wel en heb de  
tuin goed na gekeken ,opgruimd en van alles en nog wat hier
gedaan , straks nog een rondje fietsen gaan voor de nacht is ,
wel even gezond .  Lekker eten allemaal en een fijne avond ....
Vriendelijk dank voor alle lieve reacties op de vorige post Super.


/
Voor iedereen een fijne zomer vakantie , genietse ,
Liefs van Epie Xxxx

9 opmerkingen:

  1. Superleuke zomerkaart,Epie. Mooie embossing op de achtergrond.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super memories of a summer holiday. Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz. Caz

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Epie,
    leuke vakantiekaart heb je gemaakt, lekker zomers..ik zie vanmorgen een heleboel kaarten met dit leuke plaatje, allemaal klaar voor de vakantie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. such a fun holiday project - thanks for sharing it at ATSM this week

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Epie,
    je kaartje is heel mooi ! Fijn dat je zo geniet van het mooie weer, zelf vind ik het ook wel lekker op het moment, warmer hoeft voor mij niet :-)
    Groetjes van Willeke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Happy memories

    Thanks for playing along at Cardz 4 Guyz this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a fun vacation card you've created...makes me want to head out on a road trip! Thank you for sharing your creativity in the ATSM gallery!
    ~c

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Terrific collage of images on your card. I love the shade of blue you used. Glad you joined us as Cardz 4 Guyz.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een gezellige zomerkaart!
    groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/