Mijn lieve volgers

maandag 17 augustus 2015

Special Birthday (Vintage)

Hallo allemaal ............................
Leuk jullie weer te zien hier op mijn creatieve blogje en dank voor 
alle leuke lieve reacties op de vorige post, hier weer iets anders en
heb even met jute gewerkt, omdat ik dat zo wwwooww vind , met
wat herfstkleurtjes erin 3 mallen gebruikt van Amy YCD10026 en 
de hoekmal van MD ,dan de leuke vlindermal van Noor 6002/26  .
Bloemetje en blaadjes had ik nog liggen venals het lint de splitpens
pareltjes en natuurlijk de jute uit een blok van de Action , tja wat ik
al voor spul heb liggen hiero, nu opruimen maar weer en koken mm.
Mijn zwerfkatje slaapt als een roos in mijn stoel en had al een 2e  
vriend mee genomen , laten we het eerst maar bij eentje houden xx
Wens jullie een hele fijne avond toe ,eetse met smaak en tot de ..


Dank voor je gezellige bezoekjes ,liefs van Epie xx

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart,Epie.Het jute is leuk gebruikt zo.Een heel lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Speciaal...:-)!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lovely card, thanks for joining us at Allsorts, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje, tof met de juteachtergrond!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi vintage kaartje Epie....KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card and love the burlap background and vintage image-Thank you for joining us at 613 Avenue Create
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een pracht van een kaart Epie - superleuk met die jute achtergrond.
    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wawwww så super flot ♥

    10000 tak for at du deltager på Card and scraps udfordring.

    knuzzzz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk gedaan hoor met dat jute....een heel leuk idee. Mooie kaart en dankjewel voor deze bijdrage aan de challenge van WLVC, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/