Mijn lieve volgers

donderdag 23 maart 2017

Purple flowers

Goedemiddag bloggertjes..........

Heb nog snel eventjes een bloemen kaartje gemaakt voor een
vriendin die jarig is en ze is altijd in de tuin bezig te wroeten .
Deze mooie tekst , geen idee waar dit vandaan komt hoor het
past er gewoon goed bij .Wil het laten meedoen met een CH.
van Craftaddiction bingo , heb gekozen uit het rijtje houten  
figuurtje , lint en parels . Lekker in het paars want dat is echt
de kleur van de verdraagzaamheid , was weer erg leuk om te
knutselen vandaag ,ook de kapper nog bezocht , als je haar .
maar weer goed zit , het is fietsbestendig dus dikke laag
gel erin en lekker doorwaaien met fietsen morgen.
Alvast een heel mooie en gezellig weekend !!

Anmacreatief...........  Bingo, paars ,lint ,parels
Craftaddiction........................Bingo , paars , lint ,parels



Leuk dat je mijn blog wéér bezocht.....
tot de volgende kaart 
Groetjes van Epie



11 opmerkingen:

  1. Hoi Epie,
    gelukkig vond ik je via Nancy. Op een of andere manier kan ik niet doorklikken naar je blog als ik op je foto klik op mijn blog.
    Je kaart is super! Mooie tekst!! EN het bloemenkant is natuurlijk ook top!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je druk geweest met kaartjes deze week. Ze zijn allemaal heel erg mooi geworden. Ik wist niet dat paars een kleur van verdraagzaamheid is. Vandaar dat ik het zo'n mooie kleur vind, denk ik. Fiets ze morgen, ik ga de tuin in. Het gras is alweer 2 kontjes hoog ;-))

    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een fleurige kaart met al die bloemen !!!!
    Heel mooi !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Epie in deze verdraagzame kleur:).Leuke tekst en prachtig afgewerkt met al de bloemen.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik heb weer iets bijgeleerd: nog nooit gehoord dat paars de kleur van de verdraagzaamheid is.
    Mooie kaart met die mooie tekst op!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wist ik ook niet....weer wat geleerd inderdaad!
    leuke kaart Epie!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi kaartje voor je jarige vriendin gemaakt Epie...en ook ik wist dat niet van de kleur paars...hele leuke tekst erop ook...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart voor je vriendin! Mooi van kleur en tekst!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje geworden. Dank je voor je deelname aan de challange van CraftAddfiction. Hobby-groetjes Alice (CA-DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. mooie kaart is het weer geworden
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi kaartje met prachtige tekst. Gezellig dat je nog een keer meedoet bij AnMaCreatief.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/