Mijn lieve volgers

donderdag 15 juni 2017

Kerstkaart week #24 ...Enveloppecard

Hey goedemorgen allemaal .......

Warme welkomst op mijn blog voor Lonneke en Ela !!

Hot nieuws, heb 1e prijsje gewonnen wow bij de Egel #34 ,
klik maar even op de leuke link links bovenin op mijn blog !!

Dan komt hier mijn wekelijkse kerstkaart weer bij  52WTC
Een enveloppe kaart gemaakt met de mooie shape mask van
Studio Light ook de plaatjes SL . Er zitten dus 2 bewerkte  
kanten aan deze envelop op de voorkant zingende Engelen
de achterkant is de sluiting ,deze gaat met een touwtje vast
Dan nog een leuk ornamentje met daarin een tekststempel
Heb in de kleur beige donkerbruin en lichtblauw gewerkt 
Omdat ik steeds enveloppen nodig ben met een feest
of kerst , heb ik een hele serie gemaakt .
Even een vooraadje aan gelegd x


52WTC          Wekelijks kaartje #24
Christmascards               #14



Boven de achterkant en beneden de voorkant


Wens jullie allemaal weer net zo veel plezier als ik heb ,
met het maken van de kaartjes , nu mijn blogrondje doen !
Hobbygroetjes van Epie

15 opmerkingen:

  1. Hoi Epie, wat een schitterende eveloppe heb je gemaakt.
    En van harte met je gewonnen prijs bij de Egel!!!!

    fijne dag liefs Annnemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IK vind het een hele leuke kerstcreatie Epy. Gefeliciteerd met je prijs. Leuk hoor. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heeeeel mooi deze kerstenvelop Epie...leuk gedaan met die schattige engeltjes...
    en gefeliciteerd met je prijs bij de egel...het was ook dik verdiend....geniet ervan...

    groetjes Rosina
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige envelopkaart,Epie.Heel leuk afgewerkt.Gefeliciteerd met je prijs bij de Egel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je prijs. Altijd leuk om gewonnen te hebben! Je envelop is prachtig. en de kaart past er precies bij. Mooi gedaan! groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd Epie, leuk hoor. En deze kerstenvelop is ook al weer zo mooi!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige envelopkaart! En wat een leuk nieuws dat je een prijs gewonnen hebt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kerstkaart/envelop Epie!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi deze kerstenvelop.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie envelopkaart heb je gemaakt, hetzelfde model als van mijn kaart..erg mooi,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie envelopkaart, mooi de nostalgische engeltjes.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige creatie !!!!!

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie vintagekaart ! Groetjes en alvast een fijn weekend ! Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart en een heel leuk model
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen

Vriendelijk bedankt voor de bezoekjes en erg
leuk om jullie reacties steeds weer te lezen !!
http://cards-by-epie.blogspot.nl/