Powered By Blogger

zondag 14 juli 2024

....Maak er een fijne dag van Nancy .....

 

Hi  bloggerss........


Bedankt iedereen voor jullie leuke reacties vorige X...

Vanmiddag post ik nog even iets voor n jarige Nancy .
Heb daar de muizen hun holletjes gehaald met kaas .
Tijden waren ze uit de roulatie, maar ze zijn zo TOP 
Toevallig past ie goed bij de zomerse moodboard 
Alhoewel ,  moeke muis onder n bloem schuilt. 
Het was de hele dag priegelen en af is ie .
Taratata.......




Basis de grote postzegelstans v Action
Muisje COL1437 - bloem LR0748 
Klein labeltje en tekst  vlaggetjes
Ballonnetje met n touwtje .

Voor deze kleurrijke Moodboard van .......

Benieuwd wat jullie van dit kaartje vinden  
Morgen heb ik erg weinig tijd voor de hobby.




Hoop dat jullie ook een fijne creatieve middag krijgen.

Groetjes Epie 
....................................

Mag meedoen met de volgende.......



11 opmerkingen:

  1. Superleuk Epie! En je hebt het moodboard goed weten te treffen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel leuke kaart, natuurlijk kan een bloem ook dienst doen als parasol, zeker voor muisjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke muis die is bij mij nog steeds favoriet, wat staat ze daar gezellig onder de grote bloem
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. how pretty ... love the design and brilliant colours here, great post x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oh, die is leuk geworden zo ! mooie kleurrijke kaart
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super leuke kaart heb je gemaakt met het muisje.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke feestelijke verjaardagskaart Epie, héééééél erg dankjewel!
    lieve groeten
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a darling card, Epie. Thanks so much for sharing with us at The Four Seasons.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuke kaart. Leuk dat je ook meedoet bij onze challenge Girlz Rebel Challenge
    I love this one. This is cute. Thanks for joining us at Girlz Rebel Challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls
    Girlz Rebel Challenge
    Girlz Creative Fun Art of Scrap

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal ....

Thanks for your visit and nice comments.....