Hallo allemaal......
Bedankje voor de leuke reacties iedereen.
Dit is de eerste keer dat we onze toffe
fietstocht moesten af lassen vandaag :(
Daarom maar een Coole verjaarskaart....
Voor een verjaardag van n hobbymaatje
Met de nieuwe stempels en stans MD .
Kleine figuurtjes op n postzegelstans .
Best grappig om dit te maken !!!!!
CR1177 , LR0587 , CS1196 .
DP SL , inkt memento .
Rood Wit en blauw CS
koeler weer buiten , dit is te heftig....
Sterkte met de hitte ....
Groetjes Epie
..............
Graag doen we mee bij .....
Paperfunday dots/stripes
Avenue 613 atg
Craft Rocket Birthday














