Hallo allemaal......
Bedankje voor de leuke reacties iedereen.
Dit is de eerste keer dat we onze toffe
fietstocht moesten af lassen vandaag :(
Daarom maar een Coole verjaarskaart....
Voor een verjaardag van n hobbymaatje
Met de nieuwe stempels en stans MD .
Kleine figuurtjes op n postzegelstans .
Best grappig om dit te maken !!!!!
CR1177 , LR0587 , CS1196 .
DP SL , inkt memento .
Rood Wit en blauw CS
koeler weer buiten , dit is te heftig....
Sterkte met de hitte ....
Groetjes Epie
..............
Graag doen we mee bij .....
Avenue 613 atg
Craft Rocket Birthday


Leuke kaart Epie, tis niet te doen buiten te warm.
BeantwoordenVerwijderen