Powered By Blogger

zondag 31 december 2023

Happy New Year and bubbelsss.......

 
Welkom allemaal ,

Op deze oudjaarsdag wens ik iedereen die dit leest
alvast een fijne jaarwisseling toe met erg veul
Creativiteit en gezondheid in 2024 ....

Gemaakt voor de achterburen met dank voor t flesje bubbels
Nog wat oliebollen en het feest kan beginnen .........
Gebruikte materialen van Studio Light .
Label v Deco Time met tekst 
Washitape , foil klok .




Bedankt voor je bezoekje en tot de volgende kaart allemaal !!

Veel warmte creativiteit en oliebollen ........
Dan kunnen we in 2024 lekker rock en rollen 🥂

Groetjes Epie
.........................................

New Year challenges.......

My time to craft 2024. Happy New Year 





18 opmerkingen:

  1. Fijne jaarwisseling !!!!
    Gave kaart !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful monochrome card and love the dies.Best wishes for The New Year.
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuke kaart in fris blauw.
    Fijne jaarwisseling en een goed begin van een mooi jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart in deze frisse kleur, wens je een super goed 2024 toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke kaart! Fijne avond en jaarwisseling en een mooi en creatief 2024!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja ik lees dit nog Epie, voordat er oliebollen eters komen ☺ even spelletjes doen en de avond uitzitten bij de buurtjes, proosten op het nieuwe jaar en wanneer het vuurwerk geweld bijna over is, even onder het dekbed en hopelijk beetje fris en fruitig mijn dienst beginnen morgen. Een fijne jaarwisseling en de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!!! Mijn goede voornemen is om wat vaker bij je langs te gaan volgend jaar, ga mijn best doen .
    Groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart heb je gemaakt, ik wil je ook nog bedanken voor de superleuke kerstkaart die ik van jou heb ontvangen.
    Fijne jaarwisseling en een gezond en creatief 2024,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi just popping back to say---Thank you for joining us at The Crafty Addicts.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oepsie, ik miste een aantal berichten van je. de beste wensen voor jou voor 2024.
    groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook voor jou de beste wensen Epie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you for participating in MTTCC challenge #76 - "Happy New Year". I like clocks and champagne glasses. Very nice indeed. Martina - DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a great image and colors for the New Year, Epie! I love it! Especially those champagne glasses, lol. Thanks so much for playing at Make My Monday!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoop dat de bollen smaakten, alle goeds voor 2024 en op een creatief jaar! Groetjes, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een superleuke kaart!! Ook vanuit hier de allerbeste wensen voor dit komende jaar en veel creativiteit.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so perfect for New Years and beautifully made!
    Thank you so much for playing along at I spy with my little eye!
    Ellie
    Ellibelle's Corner

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz makes Guyz Cards Challenge.
    Groetjes Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oh, I love this card. Thanks for entering you card at Girlz Makes Guyz Cards
    Toffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super New year card - love the design and colours. Thanks so much for joining this month's I Spy Challenge theme "Something Old and/or Something New".
    Pauline xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal ....

Thanks for your visit and nice comments.....