Powered By Blogger

donderdag 14 december 2023

Week 50…… Have a cozy Winter

 

Hi bloggertjes…….

Een bedankje voor al jullie reacties op de vorige post , Top 
Warm welkom voor mijn nieuwe volger Anke 🌲

Proficiat voor de winnaars bij 52WTC .
Oeps ben er zelf ook bij , superleuk !!
Mag gastdesiger zijn binnenkort 

Ook vandaag ben ik er weer met een Winterse Kerstkaart 
Alle materialen zijn gecombineerd met elkaar om zo de
voorraad op te maken hier en dat lukte me  heel goed  
Deze kaart is naar mijn nichtje , zoontje is geboren 

Hebben jullie al kaartjes gehad ?
Hier wel , zo gezellig die post




Leuk dat jullie mijn blog een bezoekje brachten vandaag 

Maak er alvast een mooie dag en weekend van 🌲

Groetjes Epie 

...............…....................







28 opmerkingen:

  1. wat een leuk en lief winters kaartje
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig kaartje,
    Zo leuk met de pinguïns op de ijsschotsen.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous winter scene, I love the cool blues! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke kerstkaart Epie.
    Lekker winters.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezellige winterse kaart met de familie pinguïn! Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooi winters kaartje is dit geworden.
    Bedankt voor je deelname aan onze 'N' challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautifully designed card!!
    Thank you for joining our challenge at Double D and Peace On earth!
    Diane DD and POE Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Double D}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooi kaartje met de pinguintjes
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig kaartje heb je gemaakt Epie....zo leuk gedaan met het steetje!
    bedankt voor je mooie kerstkaart die vandaag bij ons in de brievenbus lag!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke winterse kaart Epie. Gefeliciteerd met je topplaatsje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd met je winnende kaartje en dit kaartje is ook super leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een schattig winters kaartje heb je voor je nichtje gemaakt. Ik wil je ook even bedanken voor de super mooie kerstkaart die ik gisteren uit de brievenbus haalde. Hij hangt al aan de slinger.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gorgeous card,love the shaped front and cute penguins.
    carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh wat een leuke kaart. De pinguins genieten van het ijs en de sneeuw en dat hoort ook zo te zijn.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel leuke kaart weer Epie!
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hele leuke kaart Epie, van harte met je gewonnen prijs bij 52WTC.
    Gezellig dat je vandaag weer een kerst/winterkaart laat zien.
    Fijne dag lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk Epie !!!
    En gewonnen .leuk toch !!!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi winters kaartje en gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A very nicely done winter card. So glad that you join with us at Double D challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Creative Christmas Challenge Blog.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Amazing card. Well done Thanks for joining us at Girlz Creative Christmas Challenge

    supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Creative Christmas challenge
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een heel leuk kaartje en zo weer wat restjes opgewerkt. Nu heb ik het even gehad, ik kan geen kerstkaarten meer zien.... maar na een paar dagen zet ik me weer eens aan mijn bureau en begin ik ook weer met restjes en als die gemaakt zijn ben ik weer best tevreden.
    Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A beautiful design and gorgeous image most stunning creative card x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wow what a couple of cute penguins, beautiful scene too. Lovely card, perfect for our Sparkles Christmas challenge. Just to let you know I can't see the link on your blog to our challenge which is a shame. Debs DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. What a fun penguin card. They are adorable! I also really like the paper because it's perfect for creating an Antarctic background. Beautiful card! Thanks for playing along with us at Sparkles Christmas Challenges! I hope to see you in the gallery again soon. Sue - DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal ....

Thanks for your visit and nice comments.....