Powered By Blogger

zaterdag 20 januari 2024

Tulpen in zicht .......

 

HI.......

Thanks voor alle gezellige reacties vorige post

Vandaag laat ik wat borduurwerk zien op papier
Geïnspireerd door Sylvia haar werk , zo prachtig.
Een er zijn er maatjes jarig binnenkort , dus .......

Stans van MD en de tekst komt er later op .
Patroontje komt van MFT vandaan , no DP
Gisteren deze twee ff in elkaar gezet
Want naar buiten kon bijna niet
Spekglad hiero , nu over 👍









Dit was het voor vandaag , mooi weekend allemaal 💕

Groetjes Epie
.......................................

Crafty Catz. no Design paper 



16 opmerkingen:

  1. Heel gaaf !!!!!
    Fijn weekend !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw...wat een mooie fleurige kaartjes zijn dit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten met de tulpjes.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaarten allebei, jij hebt zo te zien wel zin in het voorjaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kaartjes met de geborduurde tulpjes een beetje voor jaar op je blog
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. 2 hele mooie gezellige kaarten maakte je met het mooie borduurwerk Epie!
    Een fijne zondag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Such a great design, Thanks for sharing it with us at the Crafty Addicts Challenge.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thankyou for yur lovely comment on my blog, I love this sweet card and your blog is gorgeous. x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Spectacular card! Lovely way to add another craft into card making. Thanks so much for sharing your beautiful CAS card with us at The Krafty Chicks Challenge! So nice to see you in the gallery.
    Diane - DT KCC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ontzettend leuke kaart. Mooi dat geborduurde detail ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cool card. Great design. Thanks for sharing over at Crafty Catz

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautifully created cards!!
    Thank you for joining our challenge at Triple B!
    Diane TB Co-Owner
    {Nellies Nest}
    {Triple B}

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I love this one. This is cute. Thanks for joining us at The crafting addicts
    super leuke kaart. Leuk dat je ook meedoet bij onze challenge The crafting addicts
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk dat ik deze met de lila tulp van jou mocht ontvangen voor mijn verjaardag Epie, heel erg bedankt! De tulp is mijn lievelinsbloem 🌷

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal ....

Thanks for your visit and nice comments.....