Hallo allemaal........
Dankjewel voor jullie leuke reacties......
Proficiat voor de winnaars 52WTC
Vandaag ben ik er weer met n funfold
kerstkaart voort week 19 is gemaakt .
Heb er twee vouwen in en plaatjes ook
Design papier en pastelblauwe sterren ,
Koperen eyelets met blauw twine erin .
Waardoor je de kaart dicht k vouwen
Heel eenvoudige kaart geworden
langs prachtige schelpenpaafjes en koolzaad , in bloei 💚
Wat is ons Friesland land toch schitterend 🤩 .....
Morgen gaan we weer op de pedalen en zoeken
een andere knoop punten route op , heb er zin in !!
Doen jullie gezellig weer mee vandaag !!
Mijn blog had kuren , maar is gefixed .
Iedereen een fijne donderdag gewenst
Groetjes Epie
....................................................................
Peace On Earth may
52weekstochristmas week 19




oeps ging wat mis
BeantwoordenVerwijderenwat een mooie kaartje met het leuke patroon en schattige plaatjes
mooie foto heb je gemaakt
groetjes Ellen
Prachtige kaart, leuk model, papier is ook mooi , groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenWat een leuke kaart, mooi model en gezellige kleuren.
BeantwoordenVerwijderenLekker genieten van het fietsen.
Groetjes van Marian.
Mooi model kaart Epi, jij geniet echt van je fietstochten.
BeantwoordenVerwijderenMooie funfold card heb je gemaakt met heel leuk papier. Geniet van jullie fietstochtjes,
BeantwoordenVerwijderengroetjes,
Ansx
Gaaf deze funfold !!!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52WTC
Een heel leuk model kaart Epie en wat heb je lieve plaatjes gebruikt. Jij moet toch wel een topconditie hebben met al dat fietsen? Lekker hoor, het wordt mooi weer dus geniet ze.
BeantwoordenVerwijderenGezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een mooi kerstkaart Epie.
BeantwoordenVerwijderenEen heel leuk modelletje.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat een leuk kaartje heb je gemaakt Epie!
BeantwoordenVerwijderenFijne fietsdag morgen.
Groetjes Diny
Such a sweet card and I love the fold! Your paper choices are perfect! Thanks for an outstanding response to our challenge at A Place to Start!
BeantwoordenVerwijderenHugz,
Chana
hele leuke kaart grappig model'
BeantwoordenVerwijderenHeerlijk al dat fietsen, en nederland is echt schitterend...
Gezellig dat je er bij bent vandaag.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Wat een mooie kaart heb je met dit leuke model gemaakt. Erg leuk opgemaakt. Leuke plaatjes. Maar lekker genieten in het mooie Friesland.Wij hebben afgelopen week ook veel gefietst.. Een stukje verderop. Zijn onderweg met ons busje.-zitten nu in Zuid Duitsland bij de Donau. Morgen naar Oostenrijk.. ook bij de Donau. Ook heel mooi fietsen hier.. jij ook maar lekker genieten op de fiets.Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenLeuk model kaart, Epie! En grappig om het zo "dicht te binden". Het is een vrolijke kaart.
BeantwoordenVerwijderenEn prachtige foto van het koolzaad, altijd zo schitterend als het bloeit. Net als fluitekruid, vind ik ook zo mooi!
Veel plezier op de fiets.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
An adorably cute cute card!!
BeantwoordenVerwijderenThank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane POE Co-Owner
{Nellies Nest}
{Peace On Earth}
Een mooie kaart en je foto is al net zo mooi!
BeantwoordenVerwijderenWat een super leuke kaart gemaakt, Epie!
BeantwoordenVerwijderenEen hele mooie kaartjes en je hebt alles zo mooi bij elkaar laten passen.
BeantwoordenVerwijderenEn we krijgen ook nog een mooie foto er extra bij.
Groetjes, laurette
Beautiful card and papers, love the fold and cute images-enjoy your bike ride.
BeantwoordenVerwijderenCarol x
Thank you for joining us at A Place To Start.
Carol DT x
Wat een leuk model is dit! Je hebt er mooi papier voor gevonden.
BeantwoordenVerwijderenLia xx - ook namens DT POE
Wat een apart modelletje is dit Epie. Superleuk ook met die mooie papiertjes en leuke afbeeldingen.
BeantwoordenVerwijderenWow! What a FUN fold card! Your images are so adorable. Thanks for shjaring with us at Sparkles!
BeantwoordenVerwijderenHi, this is a beautiful card! The images are adorable, and the choice of patterned papers is excellent. The structure is unique and perfect for revealing the hidden images. Thank you for joining the C.R.A.F.T Challenge! Tatiana x DT
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart, mooi model!
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor het meedoen aan onze monochroom-challenge op het 4 Season blog en je wekelijkse bijdrage bij 52 WtC.
grtz Colien
Superleuke kaart heb je gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4-SCB.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Nelly