Powered By Blogger

donderdag 25 juni 2026

... Kerstkaart week 26 - 2026 .....

 

Hi allemaal......

Bedankje v jullie lieve reacties vorige X

Hier zijn we weer met de wekelijkse 24
kerstkaart was ff zweten toch gelukt
Heb die stans van MD andersom op het
papier gelegd en zo geembost krijg je 
een heel leuk effect daarop markante
kop van een rendier+Houten tekst .
Het is mistig en benauwd hier.....



LR0888 MD
Rendier  SL
Houten tekst



Iedereen een fijne donderdag gewenst 
en hou het hoofd koel en kalm aan .
Ga zo ff op de pedalen v d fiets 
Buiten heerlijk koel hier , TOP.

Groetjes Epie 
........................ 

Doe graag mee met......





18 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, wat een gaaf effect geeft die mal andersom. Groetjes Femmy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie stencils en leuke details
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja jij hebt mazzel Epie, bij jouw nog fris in het hoge noorden, hier al heel heet in het zuiden. Maar goed we doen het ermee. Je kerstkaart is een plaatje en wat een gaaf effect de embossing van de snijmal. Hert staat er mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om de stans op deze manier te gebruiken. Heel erg mooi geworden.
    Het was hier vanmorgen 18 graden toen ik ging wandelen. Dus een prima temperatuur, inmiddels 21 dus ook goed te doen.
    Mooie dag allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart in het roze Epie. Ik denk dat het bij jullie aangenamer is dan hier! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kaartje Epie, mooi die achtergrond gemaakt. Doe rustig aan op de pedalen. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and embossing, love the Reindeer head, enjoy your cool weather it's roasting again here.
    Carol x
    Thank you for joining us at Creative Crafters.
    Carol GDT x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er even mooi uit, heel leuk verzonnen, mooie kaart.
    Mistig en benauwd nou vreselijk.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi effect geeft dat embossen Epie, een hele mooie kerstkaart laat je zien. Hier in Breda is het nu 32 graden en de gevoelstemperatuur is 36 graden volgens weer online. Pufpuf. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kerstkaart Epie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk effect en daarmee een mooie kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk idee om de stans zo te gebruiken, stoer met het rendier en de houten tekst.
    Hier is het nu bloedheet, groetjes Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een leuke kaart. Goed idee om de snijmal zo te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kerstkaartje Epie!
    Groetjes Suzan
    DT52WTC
    Creaties Suzan op FB

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart, Epie. Bijzonder om de stans als embossingmal te gebruiken, hoe kom je er op?
    Fijn dat je weer meedoet, ook al vallen de mussen van het dak.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is echt en heel mooie kaart en supergaaf effect met je embossing idee!
    Ik doe niet veel tot niks momenteel, het komt wel weer. Las geloof ik dat je nog aan het fietsen was met deze hitte, stoer hoor! Maar heel eerlijk de fiets gaat nu beter dan wandelen. Geniet er van als je dat kunt, heel fijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal ....

Thanks for your visit and nice comments.....