Powered By Blogger

donderdag 21 mei 2026

.... Kerstkaart week 21....met Rudolph

 

Hallo allemaal......

Een bedankje voor alle lieve reacties.....
Het is kerstkaarten dag , ben er weer
bij met de wekelijkse bijdrage 52WTC.

High Tea scene opgehoogd in de cirkel .
Het super thee plaatje is van Deco Time 
Met Roze gestippeld DP en wat parels .
Rudolph is van vilt gemaakt , wat wit
garen met nietmachine vastgezet de
kleine poinsetta verbergt de nietjes.
High Tea met Kerst kan best ;)

Laatst kleding kasten opgeruimd ....
Bewaar veel te veel , jullie dan ?

Gisteren met n groep kantklossers
ff naar Amersfoort textiel Festival
geweest , was reuze gezellig daar !!!!
Mooie kunstwerkjes gezien......


Wens iedereen een gezellige dag en
dank voor jullie bezoekjes allemaal !!!!!

Groetjes van Epie 
..........................................

Doe graag mee met deze challenges

Avenue 613  may flowers
Cut it Up  flowers.



22 opmerkingen:

  1. Heel zoet, lief zoet met het roze! Prachtige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk kaartje en erg origineel! Ik bewaar ook veel te veel kleren, ik moet ook nodig opruiming houden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke high tea, leuk het hert erbij
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een gezellige kaart met de high tea.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schattig kaartje Epie. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Great high tea Christmas card, love the image and felt Rudolph, because we are waiting to be down sized our house has been decluttered to within an inch of its life lol.
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een high tea gaat er met kerst ook wel in. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt Epie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha kijk dat leuke rendier kijken naar al dat lekkers, dat zou hij ook wel lusten.
    Een leuke kerstkaart Epie. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kerstkaart met een gezellig plaatje en een High Tea kan zeker met kerstmis.
    Leuk dat je naar het Textiel Festival was, je zult vast genoten hebben,
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een High TeA mag van mij bij elke gelegenheid dus ook bij Kerst,
    Je hebt er een leuke kaart van gemaakt.
    En ja bewaren daar ben ik ook goed in maar laatst een heleboel naar de kringloopwinkel van Terre des Hommes gedaan, dat ruimt op en het steunt het goede doel, daardoor doe ik het iets gemakkelijker weg!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een gezellig kaartje, Epie! Heerlijk, high teaen! Krijg er meteen zin in.
    Amersfoort is een heel leuke stad. Ik wist niet dat ze er een textielfestival hebben. Leuk dat je er heen was.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kerstkaart Epie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. grappig met het rendier dat komt piepen op de hight tea!
    Tja, kleren bewaren, doe ik ook, doordat ik nogal afgevallen ben het voorbije jaar moet ik nu wel veel wegdoen omdat ik zoveel nieuws nodig heb, ik 'zwem' in mijn broeken...
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk met die guitige Rudolf !
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi plaatje en Gezellig dat Rudolf even komt kijken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh how sweet! Thanks for joining us at 613 Avenue Create!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Just adorable! Thanks for joining us at 613 Avenue Create!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful High Tea card with the flowers & Rudolf peeking over the teapot! Thank you for sharing with us over @ 613 Avenue Create.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. What a lovely little table setting and Rudolph was certainly a surprise! Thanks for joining us over at STAMPlorations.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Me again!! Thanks so much, as well, for participating in our CUT IT UP challenge!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Awesome card Epie! Thanks so much for joining in the fun at the First Cup challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    First Cup Challenge DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor jullie leuke reacties allemaal ....

Thanks for your visit and nice comments.....