Hallo allemaal......
Een bedankje voor alle lieve reacties.....
Het is kerstkaarten dag , ben er weer
bij met de wekelijkse bijdrage 52WTC.
High Tea scene opgehoogd in de cirkel .
Het super thee plaatje is van Deco Time
Met Roze gestippeld DP en wat parels .
Rudolph is van vilt gemaakt , wat wit
garen met nietmachine vastgezet de
kleine poinsetta verbergt de nietjes.
High Tea met Kerst kan best ;)
Laatst kleding kasten opgeruimd ....
Bewaar veel te veel , jullie dan ?
Gisteren met n groep kantklossers
ff naar Amersfoort textiel Festival
geweest , was reuze gezellig daar !!!!
Mooie kunstwerkjes gezien......
Wens iedereen een gezellige dag en
dank voor jullie bezoekjes allemaal !!!!!
Groetjes van Epie
..........................................
Doe graag mee met deze challenges
Avenue 613 may flowers
Cut it Up flowers.


Heel zoet, lief zoet met het roze! Prachtige kaart.
BeantwoordenVerwijderenWat een leuk kaartje en erg origineel! Ik bewaar ook veel te veel kleren, ik moet ook nodig opruiming houden!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Trudy
wat een mooi kaartje met de leuke high tea, leuk het hert erbij
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Prachtige kaart, groetjes Femmy
BeantwoordenVerwijderenEen gezellige kaart met de high tea.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Wat een schattig kaartje Epie. Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
BeantwoordenVerwijderenGreat high tea Christmas card, love the image and felt Rudolph, because we are waiting to be down sized our house has been decluttered to within an inch of its life lol.
BeantwoordenVerwijderenCarol x
Een high tea gaat er met kerst ook wel in. Je hebt er een leuke kaart van gemaakt Epie!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Haha kijk dat leuke rendier kijken naar al dat lekkers, dat zou hij ook wel lusten.
BeantwoordenVerwijderenEen leuke kerstkaart Epie. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Mooie kerstkaart met een gezellig plaatje en een High Tea kan zeker met kerstmis.
BeantwoordenVerwijderenLeuk dat je naar het Textiel Festival was, je zult vast genoten hebben,
groetjes,
Ansx
Een High TeA mag van mij bij elke gelegenheid dus ook bij Kerst,
BeantwoordenVerwijderenJe hebt er een leuke kaart van gemaakt.
En ja bewaren daar ben ik ook goed in maar laatst een heleboel naar de kringloopwinkel van Terre des Hommes gedaan, dat ruimt op en het steunt het goede doel, daardoor doe ik het iets gemakkelijker weg!
groetjes van Ank
Wat een gezellig kaartje, Epie! Heerlijk, high teaen! Krijg er meteen zin in.
BeantwoordenVerwijderenAmersfoort is een heel leuke stad. Ik wist niet dat ze er een textielfestival hebben. Leuk dat je er heen was.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC
Leuke kerstkaart Epie.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes Elle-Jeanne
grappig met het rendier dat komt piepen op de hight tea!
BeantwoordenVerwijderenTja, kleren bewaren, doe ik ook, doordat ik nogal afgevallen ben het voorbije jaar moet ik nu wel veel wegdoen omdat ik zoveel nieuws nodig heb, ik 'zwem' in mijn broeken...
Groetjes
Nancy 52WTC
Leuk met die guitige Rudolf !
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52WTC
Mooi plaatje en Gezellig dat Rudolf even komt kijken. Groeten Trijntje
BeantwoordenVerwijderenOh how sweet! Thanks for joining us at 613 Avenue Create!!!
BeantwoordenVerwijderenJust adorable! Thanks for joining us at 613 Avenue Create!!!
BeantwoordenVerwijderenBeautiful High Tea card with the flowers & Rudolf peeking over the teapot! Thank you for sharing with us over @ 613 Avenue Create.
BeantwoordenVerwijderenWhat a lovely little table setting and Rudolph was certainly a surprise! Thanks for joining us over at STAMPlorations.
BeantwoordenVerwijderenMe again!! Thanks so much, as well, for participating in our CUT IT UP challenge!!!
BeantwoordenVerwijderenAwesome card Epie! Thanks so much for joining in the fun at the First Cup challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.
BeantwoordenVerwijderenDarlene
DAR’S CRAFTY CREATIONS
First Cup Challenge DT
Beautiful design Thanks for sharing over at Peace on Earth Christmas and hope to see you in future challenges.
BeantwoordenVerwijderenElaine DT
KraftiKards (my blog)
Peace on Earth Christmas DT
Simply Clean and Simple DT